V-ați hotărât să vă uniți destinele și îți dorești ca marele moment să fie celebrat într-un mod cu adevărat special? Fiind cea mai importantă zi din viața ta, trebuie să-i acorzi o atenție deosebită și o organizare pe masură! În mod inevitabil, printre primele întrebări sunt ,,unde?’’ și ,,când?’’. De cele mai multe ori este destul de greu de răspuns la aceste întrebări, luând în considerare aspectele de care trebuie să țineti cont pentru ca totul să iasă așa cum vă doriți. Dacă vrei să-ți transformi petrecerea de nuntă într-o noapte de vis, trebuie să ții cont de câteva aspecte.

1) Alegerea perioadei
Este indicat să îți planifici nunta cu cel puțin un an înainte. De asemenea, este bine să îți anunți și invitații care este data exactă și asta deoarece foarte multe persoane își planifică vacanțele și concediile vara. În plus, multe nunți se organizează vara, iar tu vrei ca cele mai importante persoane din viața ta să îți fie alături la acest eveniment.
2) Alegerea locației
Dacă în trecut alegerea locației pentru cel mai important eveniment din viață era o treabă ușoară datorită numărului mic de restaurante, în prezent, lucrurile sunt diferite, deoarece poți alege dintr-o gamă foarte largă. Înainte de toate, gândește-te dacă îți dorești o petrecere initimă, numai între persoanele care contează cu adevărat în viața ta, sau poate ai mulți prieteni și nu vrei să scapi pe nimeni din vedere. În funcție de acest lucru și de preferințele tale, poți alege locația perfectă.
3) Alegerea meniului
Odată cu alegerea restaurantului de nuntă, meniul este următorul pas firesc în planificarea nunții. Alegerea preparatelor culinare pentru recepția de nuntă este o parte importantă și distractivă, în același timp. Invitații sunt nerăbdători să testeze preparate savuroase și să compare meniurile de la diferite evenimente și restaurante. De aceea, alege un meniu diversificat care să impresioneze papilele gustative ale tuturor musafirilor, ce nu vor uita prea curând tratamentul culinar.
4) Muzica
Alegerea unui DJ este mai ieftină comparativ cu angajarea unei formații care cantă live. Dacă dorești în mod expres să vină și un cântăreț la nuntă, solicită-i prezența doar pentru o anumită parte a petrecerii. Completează seara cu un DJ profesionist care știe ce muzică să selecteze, în așa fel încât să mulțumească toate gusturile. În acest fel vei obține ce e mai bun din ambele variante, fără a investi sume exorbitante pentru divertisment.
5) Momentele dulci
Atunci când alegi candy bar-ul, este bine să știi numărul aproximativ de persoane prezente la eveniment, pentru că în funcție de asta candy bar-¬ul va fi mai mic sau mai mare. La fel trebuie procedat și în cazul tortului. Cel mai bun moment pentru a stabili mărimea tortului, este atunci când numărul invitaților este știut cu exactitate.

6) 1, 2, 3… atât de simplu e să organizezi o nuntă reușită
Asta înseamnă că orice decizie ai lua, nu trebuie să depășească cifra 3, la fel ca-n basme. Nu mai mult de trei culori, nu mai mult de trei tipuri de flori și trei culori pentru material. Și chiar dacă alegi culori diferite pentru lucruri diferite, de exemplu culoarea buchetului și a aranjamentelor florale, încearcă să mergi pe o linie cromatică cât de cât similară.

Fiecare invitat trebuie să se simtă bine și să fie mulțumit, dar, totuși, este ziua în care tu ești în centrul atenției, așa că este important ca totul să îți placă ție. Bucură-te de o nuntă reușită, după placul inimii tale și transformă petrecerea într-una memorabilă.

Organizarea unui eveniment cu adevărat special necesită găsirea unui spațiu pe măsură. Îți propunem să celebrezi cu grandoare ocaziile speciale într-un loc cu un aer magic și boem. Liniștea, intimitatea și atmosfera relaxantă de la Hotel Coral sunt elemente esențiale pentru petrecerea ta. Am proiectat un cadru plin de farmec care se adaptează cerințelor oricărui tip de eveniment. Totul este despre tine, iar responsabilitatea noastră este să exprimăm acest lucru.

Credem în bucuria fiecărui moment important, în sclipirea din ochii mirilor în cea mai frumoasă zi a lor, în gânguitul de la prima aniversare și în emoția celor ce își sărbătoresc succesul. Fie că este vorba de o nuntă, de petrecerea de „bun venit” a micuțului tău sau, pur și simplu, de o aniversare a anilor de căsătorie, nouă, celor de la Hotel Coral, ne place să o organizăm până la cel mai mic detaliu pentru a oferi o experiență placută, dar și momente unice.

Situat la ieșirea din oraș, departe de agitație, Hotel Coral devine un tărâm în care povestea ta prinde contur și se transformă într-un basm cu final fericit. Decorate conform celor mai exigente gusturi, saloanele restaurantului îmbină confortul cu eleganța, asigură o seară de neuitat, într-o locație de vis.

Capacitatea restaurantului este generoasă încât poate găzdui petreceri de până la 250 de persoane, dar în același timp oferă și un cadru intim încât să te poți bucura de o atmosferă prietenoasă. Alegerea unui spațiu potrivit numărului de invitați este foarte importantă, tocmai de aceea, îți punem la dispoziție trei săli cu capacitate diferită: Grande, Mignon si Business Party, fiecare dintre acestea întâmpinându-te cu emoție și căldură.

Iar pentru că un eveniment nu poate avea loc fără un răsfăț culinar care să poată împăca toate gusturile, bucatele gătite cu grijă de către bucătarii nostril te întâmpină într-un spațiu în care bunul gust și grija față de clienți este o prioritate.

Te invităm să dai viață evenimentelor tale, să te bucuri de momente de vis, de fericire și de amintiri menite să rămână în sufletul tău pentru totdeauna. Hotel Coral, pentru evenimente de suflet!

Intrarea în Noul An trebuie să fie făcută cu zâmbetul pe buze.
Pentru Revelion ţi-am pregătit multe surprize, atmosfera fiind întreținută de formația Noroc Iași și Mitică Haidău.

Pentru cei care vor sa sarbatoreasca noaptea dintre ani in compania prietenilor, venim cu un meniu special creat pentru fiecare gust, ce cuprinde specialități culinare deosebite:

 

 

 

Gustare rece

  • Carpacio din piept de rată cu piure de mango și buchet de legume
  • Ruladă din mușchiuleț de porc cu fructe confiate pe pat de humus picant
  • Somon gravalax marinat în suc de sfeclă roșie cu icre roșii și negre
  • Cheesecake cu keleu de spanac
  • Măsline kalamata cu migdale deep fried
  • Ruladă de vită și curcan cu gorgonzola
  • Caprese cu reducție de busuioc
  • Crispy chips de parmezan

 

Felul 2

File de doradă cu vin alb sec și sos de unt cu lămâie garnisit cu varză de bruxelles și morcov baby

Felul 3

Antricot de vită și curcan cu sos de piper, cartofi gratinați cu brânză cedar și fasole verde condimentată

 Open Bar

Cafea, sucuri, apa plată, apă minerală

Vin, pălincă, Cremă de Whiskey, o sticlă de Whisky pe fiecare masă

 

Rezervările pot fi făcute la numărul de telefon: 0754 031 164.

Se apropie sfarsitul de an şi vrei sa le arati angajatilor tai cat de mult ii apreciezi? Organizeaza-le un Corporate Party de Craciun cu o tematica captivanta care va ajuta la sudarea legăturile dintre acestia.

Indiferent care este motivul pentru care doriti sa impartiti un cocktail cu cei din compania dumneavostra, locatia ideala este restaurantul Coral.  Situat chiar la intrarea in Iasi, vis a vis de Metro, intr-o zona linistita, locatia noastra reprezinta cea mai buna alegere pentru orice tip de petrecere intentionati sa organizati: petrecere de sfarsit de an sau Craciun, cocktail party.

Capacitatea restaurantului este suficient de generoasa incat poate sa acomodeze petreceri de pana la 250 de persoane si, in acelasi timp, suficient de intim incat sa va puteti bucura de atmosfera prietenoasa a propriilor colegi. Este foarte important sa alegi un spatiu potrivit numarului de participanti la petrecere, tocmai de aceea, la noi poti alege din cele 3 Sali amenajate: Grande, Mignon si Business Party.

Meniul abordat de restaurant este unul care poate impaca toate gusturile, oferindu-va atat preparate din bucataria traditionala, cat si din cea international. Pentru detalii legate de meniuri sau preturi va rugam sa ne contactati la telefon: 0754.031.164.

Va punem la dispozitie locatia, personalul, bautura, mancarea si toata experienta noastra pentru ca totul sa se desfasoare asa cum va doriti.

Stim ca fiecare firma are traditiile sale si suntem pregatiti sa va intampinam toate necesitatile culinare. Tot ce trebuie sa faceti e sa ne spuneti care va sunt dorintele si de restul ne vom ocupa noi!

Alegerea unei locații pentru nuntă spune multe despre personalitatea ta și a perechii tale. Fiecare om are pasiunile sale, iar acest lucru este reflectat de alegerea făcută. Amplasarea, decorațiunile și meniul vor alcătui un tot unitar care este menit să exprime anumite lucruri despre tine. Spre exemplu, firile mai liniștite și orientate către tradiție vor alege un loc aflat în natură, o construcție rustică, intimă, cu suficient spațiu exterior, poate, pentru o masă câmpenească. Ornamentația va fi inspirată din motivele tradiționale românești, fără a fi excesivă sau luxoasă. Bucatele, și ele, vor fi tradiționale, iar vinul de pe masă va fi autohton, simplu, poate chiar la carafă.

Persoanele pasionate de mediul urban și de progres vor face alegeri opuse. Localul pentru nuntă va fi elegant, minimalist, decorat cu aranjamente moderne, după ultimele trenduri. Pe mese, se vor regăsi preparate complicate, realizate de bucătari în ton cu vremurile. Muzica va fi și ea cel mai probabil electronică; acești oameni vor prefera să aibă un DJ în locul unei formații sau al unui taraf de lăutari. Atmosfera generală va fi una de club, spațiul interior fiind preferat celui exterior. Totul va arăta ca o petrecere classy, tendințele fiind respectate cu strictețe.

Indiferent care va fi alegerea ta în materie de nuntă și locație, cu siguranță că unii oameni se vor simți mai bine decât ceilalți. Important este ca evenimentul să fie despre tine, să te exprime, să le arate invitaților cum gândești și să se vadă că alegerea te face fericit. Este ziua în care tu ești în centrul atenției, așa că este important ca, în primul rând, totul să îți placă ție. Să împaci pe absolut toată lumea este cu atât mai puțin probabil, cu cât crește numărul invitaților. Sfatul nostru? Fii tu!

Cine a organizat o nuntă știe cât de complicată este alegerea tematicii, mai ales când vine vorba de culori. Toată lumea a văzut fotografii de nuntă, iar unele dintre ele arată ciudat, fără să îți dai seama, neapărat, de ce. Ei bine, fundalul contează foarte mult. Efectul vizual dat de aspectul locației alese poate să facă diferența dintre o nuntă reușită și un fiasco. Nu se observă la prima vedere, dar un restaurant decorat necorespunzător este foarte obositor pentru ochii invitaților și acest lucru are toate șansele să strice buna dispoziție a acestora. De aceea, este nevoie de o atenție sporită la detalii.

În primul rând, trebuie văzut ce anume NU se poate schimba. Nimeni nu va zugrăvi un restaurant cu o capacitate de 350 de locuri doar pentru o nuntă. Astfel, dacă pereții sunt deja vopsiți în albastru, ar fi o idee bună să eviți o nuntă roșie sau… mov. Galbenul sau albul se potrivesc mult mai bine cu decorul deja existent, iar senzația pe care o vor avea cei prezenți va fi plăcută. Asemenea combinație este relaxantă și, în același timp, veselă. Florile cu care ornezi sala, husele scaunelor, fețele de masă, toate vor trebui să aibă culori care se asortează bine între ele.

Vei crede că este nevoie de un designer pentru o asemenea alegere. Ei bine, se poate și fără. Omul are un simț estetic înnăscut, așa că poate să observe și singur care sunt combinațiile care dau bine și care sunt cele nepotrivite. Este mai ieftin să te uiți la pozele de nuntă pe care le vezi pe rețelele de socializare (și știm că sunt sute, mii de poze noi în fiecare zi în news feed-ul tău). Observă care te deranjează, care îți plac și inspiră-ți alegerea în mod rațional, în funcție de aceste senzații. Cu siguranță că totul va fi bine și invitații tăi vor fi plăcut impresionați!

Decizia pe care toți mirii trebuie să o ia ține de mărimea alaiului de invitați. Există două curente foarte puternice de opinie, atât în direcția unei nunți restrânse, doar cu oamenii cei mai apropiați, cât și pentru nunți ample, cu sute de invitați. Dar care sunt avantajele, dezavantajele și implicațiile fiecăreia dintre cele două variante? Pentru că și o nuntă mică, și una imensă au farmecul lor, dar și provocări unice pentru organizatori, pentru restaurantul ales și pentru persoanele care participă. Spațiul este doar una dintre problemele cu care urmează să te confrunți în drumul spre cea mai frumoasă zi din viața ta.

O nuntă restrânsă este foarte intimă și plăcută. Ai alături oameni pe care-i cunoști bine și care, cel mai sigur, se cunosc între ei. Distracția este garantată, iar numărul de gusturi de împăcat este la fel de mic. Poți să creezi o tematică mai puțin convențională, pentru că șansele să existe un grup conservator în alai este redusă. Vor veni doar cei care împart cu adevărat aceleași pasiuni cu tine, deci libertatea de alegere este practic infinită. Pe de altă parte, este posibil ca nunta să nu fie la fel de profitabilă precum te aștepți, iar găsitul unei locații destul de mici este dificil, pentru că majoritatea restaurantelor pentru nunți au capacități ridicate.

Pe de altă parte, o nuntă mare va aduna laolaltă oameni pe care, cel mai probabil, nici măcar tu nu îi cunoști prea bine, din fel de fel de medii socio-profesionale și cu tot felul de preferințe care trebuie satisfăcute. Libertatea de alegere este destul de limitată. În schimb, cu siguranță că vei aduna destul de mulți bani în urma unui asemenea eveniment, iar găsirea locației este mai mult decât facilă. Restaurantele se întrec în a avea capacități cât mai mari, unele putând adăposti chiar și 300 de oameni. Vei putea da mâna cu toți? Probabil că nu. Dar vei putea să începi o viață pe picior mare după asemenea nuntă.

Organizarea nunții tale se va lovi, invariabil, de problema spinoasă a alegerii unui restaurant potrivit. Oferta este imensă, așa că ai de unde alege. De fapt, aici e posibil să fie și problema. Orașul este plin de restaurante specializate în nunți, de toate mărimile și de toate formele posibile. Capacitățile diferă, unele restaurante fiind concepute pentru nunți restrânse, altele pentru evenimente de amploare. Prima întrebare căreia trebuie să-i aduci răspuns se referă, așadar, la numărul de invitați pe care-i vei avea. Asigură-te că va exista un echilibru între suprafața disponibilă și numărul de invitați, pentru ca nunta să nu pară nici pustie, nici prea înghesuită. Confortul și atmosfera generală sunt strâns legate între ele.

Apoi, gândește-te la cum vrei să decorezi sala. Cromatica pe care o dorești trebuie să se potrivească celei deja existente în restaurantul care-ți va găzdui nunta. Nimeni nu va vărui o sală imensă doar pentru un eveniment. Din fericire, bogăția ofertei te va ajuta și aici, astfel că tematica nunții tale nu va avea de suferit. Documentează-te cu privire la cadrul potrivit pentru ceea ce este în mintea ta și atunci când se pune problema amplasării pe care o are restaurantul. Dacă te gândești la o nuntă mai apropiată de natură, este mai bine să te orientezi spre o zonă de periferie, nu spre centrul orașului.

În fine, aruncă o privire asupra meniului și află cât mai multe păreri despre personal. Nimeni nu vrea ca nunta să-i fie umbrită de personal nepoliticos. Sigur ai prieteni care se duc la nunți la fiecare sfârșit de săptămână. Cu siguranță, ei sunt cei mai mari experți în restaurante specializate în nunți și pot să-ți vorbească ore în șir despre personalul și meniul din fiecare. În cele din urmă, decizia este a ta și nimeni nu poate să te oblige să alegi un restaurant în detrimentul celuilalt. Este bine, totuși, să cauți și să asculți sfaturi, atunci când se poate.

Naşterea unui copil este unul  dintre cele mai frumoase momente pentru orice parinte. Tocmai de aceea, petrecerile de botez sunt incluse între evenimentele încărcate de emoţie şi de fericire pe care le poate găzdui restaurantul Coral.

Chiar dacă sunt, în general, petreceri mai restânse şi solicită o sală mai mică ca mărime, botezurile ajung în unele cazuri să rivalizeze ca amploare cu o nuntă.  Din acest motiv, la restaurant Coral îţi punem la dispoziţie 2 săli, Mignon şi Grande, care se pliază perfect evenimentului tău şi tematicii pe care o alegi.

Organizarea unui botez solicită la fel de multă implicare, dedicare si, desigur, profesionalism ca în cadrul oricărui alt eveniment. Noi ştim acest lucru şi de aceea venim mereu cu sfaturi preţioase pentru organizarea unui astfel de tip de eveniment cu o deosebită încărcătură emoţională.

  1. Alegerea sălii pentru botez reprezintă probabil primul pas, fiind cel mai important în organizarea petrecerii. Practic de aici începem să conturăm întreg evenimentul.
  2. Alegerea meniul pentru invitaţi. Acestea vor fi alese în funcţie de durata botezului. Nu uita nici de băuturile incluse care trebuie să acopere gusturile tuturor invitaţilor.
  3. Decoraţiunile pentru sala aleasă şi tematica petrecerii de botez. Petrecerea ta de botez nu ar fi aceeași fără baloane, aranjamente florale și decorațiunile potrivite! Ele îți însufletesc evenimentul și le încântă privirile invitaților. Masa de botez este importantă, fiind locul în care invitații tăi vor servi masa și vor socializa.
  4. Invitaţia pentru botez. În funcţie de tematica aleasă, puteţi alege un model de invitaţie standard sau puteţi crea unul nou. În plus, această etapă vă dă posibilitatea să vă puneţi în evidenţă şi creativitatea, putând veni cu texte originale, haioase, potrivite botezului pe care aţi ales să-l organizaţi la restaurant Coral în Iaşi.

Față de restaurantele obișnuite, cele care vor să găzduiască nunți și alte evenimente trebuie să aibă câteva facilități în plus. Acest lucru se vede încă din arhitectura fiecărui local în parte, din modul în care este organizat și împărțit spațiul. Un restaurant care poate găzdui nunți reușite va fi mult mai spațios, dar mult mai puțin intim decât un local specializat pe servirea a la carte. Acesta va avea un ring de dans delimitat, mesele organizate undeva pe marginea acestuia, iar mobilierul este și el specific. Dacă restaurantele a la carte au mese cu 2 – 12 locuri, de obicei, restaurantele de nunți vor avea doar mese cu 7 – 10 locuri, de cele mai multe ori rotunde, pentru a putea acomoda grupuri de invitați.

Amplasarea restaurantului este și ea un factor care determină destinația lui. Nunțile sunt evenimente zgomotoase, așa că vecinii trebuie să fie puțini și departe. De aceea nu este o priveliște comună un restaurant de nunți în centrul orașului, dar nici unul a la carte undeva, la periferie. Restaurantele pentru nunți nu sunt, neapărat, cele mai estetice dintre clădiri. Ele au un scop utilitar bine definit și de aceea le vom întâlni prin fel de fel de locuri fără o mare însemnătate. Nunta este despre oameni, nu despre loc în sine.

Până la urmă, alegerea pe care o faci îți aparține. Nu este obligatoriu ca nunta să presupună o adunare de sute de invitați și nici să se desfășoare în vreun cort de la marginea orașului. Totuși, înainte de a alege, gândește-te la câți oameni vei avea, cât de zgomotoși vor fi și cum vrei să fie atmosfera generală a nunții tale. Nu există o regulă generală, bătută încuie, care să atribuie anumite caraceristici restaurantelor pentru nunți. Designul actual al acestora este rezultatul multor ani de încercări și erori repetate, așa că nu putem ști niciodată cum se vor mai inova de-a lungul timpului.

Rezervari: 0754.031.164 | 0766.188.244