Nunta este unul dintre cele mai importante şi emoţionante evenimente din viaţa ta, motiv pentru care necesită o organizare timpurie şi atentă. Deşi sunt foarte multe lucruri de planificat pentru această zi, nu trebuie să uiţi să te bucuri, să te simţi bine şi să îţi creezi amintiri de neuitat.

Secretul unei desfăşurări perfecte a evenimentelor constă într-un program cât mai detaliat şi o agendă încărcată, pe care să o respecţi pas cu pas. Programul de nuntă este necesar pentru a avea o perspectivă mai clară asupra evenimentului şi pentru a te asigura că nu ai omis nici un detaliu.

Nunta perfecta

Şi pentru ca totul să iasă aşa cum aţi visat, vă punem la dispoziţie 10 paşi importanţi în ceea ce priveşte planificarea unui eveniment de poveste:

Pasul 1: Imediat ce v-aţi hotărât că e timpul să faceţi pasul cel mare, gândiţi-vă ce fel de petrecere vi se potriveşte:  în aer liber, cu temă modernă, romantică, sau tradiţională? Selectaţi cât mai multe idei şi viziuni de pe Pinterest, din reviste dedicate organizării de evenimente şi vedeţi ce vă trezeşte interesul. Alegeţi ceva de care să vă aduceţi aminte cu plăcere şi observaţi cu atenţie detaliile de la nunţile la care participaţi;

Pasul 2: Este timpul să faceţi liste – lista de invitaţi, lista de locuri posibile pentru petrecere, lista de cheltuieli, lista de lucruri absolut necesare de achiziţionat. Ideal ar fi să vă faceţi aceste liste cu minimum 6-9 luni înainte, pentru a putea alege şi rezerva cea mai bună locaţie şi a vă încadra în buget;

Pasul 3: Alegeţi din timp muzica, fotograful şi sala. Dacă doriţi ce e mai bun de pe piaţă, atunci trebuie să fiţi uşor flexibili în privinţa datei, ca să nu existe nici un fel de inconvenient. Timpul ideal: 6-8 luni înainte de ziua cea mare;

Pasul 4: Alegeţi şi rezervaţi din timp biserica, ideal ar fi cu 8-9 luni înainte de evenimentul planificat;

Pasul 5: Alegeţi invitaţiile, comandaţi mai multe decât v-aţi propus, cu minimum 10% în plus, şi expediaţi-le sau înmânaţi-le personal. Este recomandat să faceţi acest lucru cu 2-3 luni înainte de nuntă. Ar fi frumos şi creativ, de asemenea, să creaţi o pagină online dedicată evenimentului şi invitaţilor voştri (eventual un blog sau un site, în care să postaţi noutăţi şi poze cu paşii parcurşi);

Pasul 6: Alegeţi ţinutele cu cel puţin 4 luni în avans, astfel încât să fiţi siguri că sunt ceea ce aţi visat şi că vor contribui la crearea unui eveniment de basm;

Pasul 7: Alcătuiţi cu grijă desfăşurătorul evenimentului şi începeţi să vă ocupaţi de detalii: cum va fi dansul de deschidere? Pe ce melodie? Cum veţi direcţiona invitaţii către locuri? Cum vor arăta cartonaşele cu numele fiecăruia de pe mese? Cum vor fi luminile? Ce mărturii doriţi să le oferiţi invitaţilor? Timpul necesar: 2-3 luni în avans;

Pasul 8: Gustaţi din timp meniul ales şi faceţi încă o verificare a sălii. Fiecare fel servit trebuie să fie unul deosebit, iar tortul trebuie să fie apogeul unei seri fantastice;

Pasul 9: Verificaţi din timp confirmările, comunicaţi numărul final de invitaţi şi exersaţi coregrafia dansului;

Pasul 10: Cu cel puţin o lună înainte de eveniment, programaţi-vă la coafor, manichiură şi SPA. În cazul în care aveţi cununia civilă în acelaşi timp, nu uitaţi să verificaţi timpul de depunere a dosarului la primărie şi timpul de emitere pentru certificatul medical necesar. Dacă vreţi să implementaţi o idee năstruşnică, verificaţi serviciul de închiriere limuzine sau de trăsuri. Bucuraţi-vă de petrecere şi nu uitaţi să trimiteţi scurte bileţele de mulţumire participanţilor. Vor aprecia gestul şi cu siguranţă îşi vor amintiri mereu de gestul vostru impresionant.

Dacă vreţi să aveţi parte de o nuntă cu totul inedită şi spectaculoasă, demnă de rememorat peste ani, vă aşteptăm cu rezervări la numărul de telefon 0754 031 164!

Vremurile în care trăim ne fac să ne dorim să evadăm din rutina zilnică şi să uităm măcar şi pentru câteva ore de task-urile interminabile care ne aşteaptă. Tot ce vrem este să scăpăm puţin de stresul ce vine din toate direcţiile şi să ne lăsăm mintea, sufletul şi trupul să se liniştească. O vizită la spa este o idee excelentă în acest sens, un loc ce pare a fi o binecuvântare şi care ne ajută să ne răsfăţăm toate simţurile, să ne reîncărcăm bateriile şi să ne detoxifiem organismul. 

Coral Spa Iaşi

Spa-urile moderne vin la pachet cu o serie de experienţe de îngrijire a sănătăţii, având o multitudine de beneficii, unele dintre ele cunoscute încă din Antichitate:

  • Hidroterapia, cum este cea din jacuzzi, este benefică pentru o varietate de probleme de sănătate. Apa fierbinte este recomandată pentru îmbunătăţirea nivelului de zahăr din sânge, reducerea nivelului de colesterol, reducerea grăsimii corporale, îmbunătăţirea imunităţii şi gestionarea durerilor fizice;
  • Sauna este grozavă şi la capitolul detoxifiere. Transpiraţia abundentă este o modalitate eficientă de eliminare a toxinelor pe care organismul le-a absorbit în diverse moduri. Stând în căldura intensă din saună, corpul transpiră mult, eliminând astfel substanţele toxice şi fluidele nefolositoare;
  • Sauna este şi o modalitate excelentă de scădea în greutate. În timpul unei şedinţe la saună, frecvenţa cardiacă creşte substanţial datorită căldurii uscate, astfel că în 10 minute se pot arde aproximativ 250 de calorii.
  • În ceea ce priveşte răsfăţul de care ne bucurăm în cele câteva ore la spa, putem spune că este inegalabil: o relaxare totală, un confort al spiritului şi al trupului, o adevărată evadare din stresul zilnic;
  • Spa-ul oferă şi o experienţă multisenzorială, prin intermediul atmosferei pe care o degajă: muzică, arome, decor, lumină. Această atmosferă îţi trezeşte toate simţurile, descântându-le şi ridicându-le în al noulea cer. Aici întâlneşti forma cea mai blândă şi armonioasă de sunete, arome de ceai, esenţe naturale, pafumuri, lumină, texturi şi culoare.

Centrele de wellness nu sunt nicidecum un capriciu, ci o condiţie esenţială pentru a ne menţine în formă şi a face faţă provocărilor de zi cu zi. În timpul unui masaj, nu îţi destinzi doar corpul, ci îţi limpezeşti şi gândurile. Mai apoi, cu forţe proaspete, e mult mai uşor să te concentrezi şi să iei deciziile corecte.

Indiferent de sauna aleasă, efectele ei sunt: înlăturarea tensiunii musculare, detoxifierea, stimularea arderii grăsimilor, precum şi întărirea sistemului imunitar. Dacă vrei să îţi oferi câteva ore numai pentru tine şi să uiţi de toate grijile, te aşteptăm cu rezervări la numărul de telefon 0754 031 164!

Reprezentanții companiei americane Pantone au desemnat culoarea anului 2019, aceasta fiind coraiul cu irizații aurii sau „Living Coral” (Pantone 16-456). Despre nuanța de portocaliu-piersică, cu tente aiurii, se spune că denotă energie, optimism și că duce cu gândul la reconectarea cu natura. „Este o reflecție a ceea ce se întâmplă. Este un simbol a ceea ce se întâmplă în cultură la un moment dat”, afirmă Laurie Pressman, vicepreședinte al unei uități Pantone.

Cum poți integra această culoare în decorul evenimentului tău?

Începem prin a vorbi despre cum poți decora sala în care ai ales să se desfășoare fericitul eveniment. Iar pentru a nu crea o impresie de „prea mult”, alege să integrezi culoarea în elementele mici, precum pahare, lumânări, tacâmuri, farfurii sau flori. În acest fel, vei reuși să conferi eleganță și rafinament decorului.

De asemenea, poți aranja masa mirilor și nașilor cu ajutorul acestei culori, dar ține cont, în primul rând, de locația unde va avea loc petrecerea. Spre exemplu, dacă ai ales ca evenimentul să se desfășoare în aer liber, poți crea un fel de „poartă” în spatele mesei, pentru ca aceasta din urmă să se diferențieze de mesele unde vor sta ceilalți invitați. În acest element poți integra câteva flori, precum trandafiri, anturium sau altele (în funcție de sezon), șevețele ori lumânări, toate de culoare portocaliu-piersică.

Continuăm cu rochia și buchetul miresei, costumul și accesoriile mirelui. În cazul în care ești mai îndrăzneață, poți opta pentru o rochie în degradé, care să aibă la bază culoarea anului 2019. În buchet poți așeza flori de sezon sau orice alte specii îți plac, în această nuanță. De asemenea, poți alege ca rochiile domnișoarelor de onoare să respecte culoarea anului.

În privința mirelui, el se poate asorta cu tine prin alegerea unei cravate sau al unui papion, unor butoni ori pantofi portocaliu-piersică.

Ultimul lucru despre care vorbim este tortul de nuntă. În prezent, datorită tehnicilor și creativității cofetarilor, se poate realiza orice model îți dorești sau ți-a atras atenția atunci când ai început căutările pe internet. Cu alte cuvinte, dă frâu liber imaginației tale și lasă-ți dorințele să își spună cuvântul, pentru că totul poate deveni realitate.

Acum că ai aflat toate tendințele în materie de culori și cum o poți integra pe cea mai populară în cadrul unuia dintre cele mai fericite evenimente din viața ta, poți începe căutările și pregătirile, în vederea organizării unei petreceri memorabile. Poți alege unul dintre saloanele noastre, pentru că echipa restaurantului Coral este mereu pregătită și va respecta întru totul toate preferințele tale!

V-ați hotărât să vă uniți destinele și îți dorești ca marele moment să fie celebrat într-un mod cu adevărat special? Fiind cea mai importantă zi din viața ta, trebuie să-i acorzi o atenție deosebită și o organizare pe masură! În mod inevitabil, printre primele întrebări sunt ,,unde?’’ și ,,când?’’. De cele mai multe ori este destul de greu de răspuns la aceste întrebări, luând în considerare aspectele de care trebuie să țineti cont pentru ca totul să iasă așa cum vă doriți. Dacă vrei să-ți transformi petrecerea de nuntă într-o noapte de vis, trebuie să ții cont de câteva aspecte.

1) Alegerea perioadei
Este indicat să îți planifici nunta cu cel puțin un an înainte. De asemenea, este bine să îți anunți și invitații care este data exactă și asta deoarece foarte multe persoane își planifică vacanțele și concediile vara. În plus, multe nunți se organizează vara, iar tu vrei ca cele mai importante persoane din viața ta să îți fie alături la acest eveniment.
2) Alegerea locației
Dacă în trecut alegerea locației pentru cel mai important eveniment din viață era o treabă ușoară datorită numărului mic de restaurante, în prezent, lucrurile sunt diferite, deoarece poți alege dintr-o gamă foarte largă. Înainte de toate, gândește-te dacă îți dorești o petrecere initimă, numai între persoanele care contează cu adevărat în viața ta, sau poate ai mulți prieteni și nu vrei să scapi pe nimeni din vedere. În funcție de acest lucru și de preferințele tale, poți alege locația perfectă.
3) Alegerea meniului
Odată cu alegerea restaurantului de nuntă, meniul este următorul pas firesc în planificarea nunții. Alegerea preparatelor culinare pentru recepția de nuntă este o parte importantă și distractivă, în același timp. Invitații sunt nerăbdători să testeze preparate savuroase și să compare meniurile de la diferite evenimente și restaurante. De aceea, alege un meniu diversificat care să impresioneze papilele gustative ale tuturor musafirilor, ce nu vor uita prea curând tratamentul culinar.
4) Muzica
Alegerea unui DJ este mai ieftină comparativ cu angajarea unei formații care cantă live. Dacă dorești în mod expres să vină și un cântăreț la nuntă, solicită-i prezența doar pentru o anumită parte a petrecerii. Completează seara cu un DJ profesionist care știe ce muzică să selecteze, în așa fel încât să mulțumească toate gusturile. În acest fel vei obține ce e mai bun din ambele variante, fără a investi sume exorbitante pentru divertisment.
5) Momentele dulci
Atunci când alegi candy bar-ul, este bine să știi numărul aproximativ de persoane prezente la eveniment, pentru că în funcție de asta candy bar-¬ul va fi mai mic sau mai mare. La fel trebuie procedat și în cazul tortului. Cel mai bun moment pentru a stabili mărimea tortului, este atunci când numărul invitaților este știut cu exactitate.

6) 1, 2, 3… atât de simplu e să organizezi o nuntă reușită
Asta înseamnă că orice decizie ai lua, nu trebuie să depășească cifra 3, la fel ca-n basme. Nu mai mult de trei culori, nu mai mult de trei tipuri de flori și trei culori pentru material. Și chiar dacă alegi culori diferite pentru lucruri diferite, de exemplu culoarea buchetului și a aranjamentelor florale, încearcă să mergi pe o linie cromatică cât de cât similară.

Fiecare invitat trebuie să se simtă bine și să fie mulțumit, dar, totuși, este ziua în care tu ești în centrul atenției, așa că este important ca totul să îți placă ție. Bucură-te de o nuntă reușită, după placul inimii tale și transformă petrecerea într-una memorabilă.

Organizarea unui eveniment cu adevărat special necesită găsirea unui spațiu pe măsură. Îți propunem să celebrezi cu grandoare ocaziile speciale într-un loc cu un aer magic și boem. Liniștea, intimitatea și atmosfera relaxantă de la Hotel Coral sunt elemente esențiale pentru petrecerea ta. Am proiectat un cadru plin de farmec care se adaptează cerințelor oricărui tip de eveniment. Totul este despre tine, iar responsabilitatea noastră este să exprimăm acest lucru.

Credem în bucuria fiecărui moment important, în sclipirea din ochii mirilor în cea mai frumoasă zi a lor, în gânguitul de la prima aniversare și în emoția celor ce își sărbătoresc succesul. Fie că este vorba de o nuntă, de petrecerea de „bun venit” a micuțului tău sau, pur și simplu, de o aniversare a anilor de căsătorie, nouă, celor de la Hotel Coral, ne place să o organizăm până la cel mai mic detaliu pentru a oferi o experiență placută, dar și momente unice.

Situat la ieșirea din oraș, departe de agitație, Hotel Coral devine un tărâm în care povestea ta prinde contur și se transformă într-un basm cu final fericit. Decorate conform celor mai exigente gusturi, saloanele restaurantului îmbină confortul cu eleganța, asigură o seară de neuitat, într-o locație de vis.

Capacitatea restaurantului este generoasă încât poate găzdui petreceri de până la 250 de persoane, dar în același timp oferă și un cadru intim încât să te poți bucura de o atmosferă prietenoasă. Alegerea unui spațiu potrivit numărului de invitați este foarte importantă, tocmai de aceea, îți punem la dispoziție trei săli cu capacitate diferită: Grande, Mignon si Business Party, fiecare dintre acestea întâmpinându-te cu emoție și căldură.

Iar pentru că un eveniment nu poate avea loc fără un răsfăț culinar care să poată împăca toate gusturile, bucatele gătite cu grijă de către bucătarii nostril te întâmpină într-un spațiu în care bunul gust și grija față de clienți este o prioritate.

Te invităm să dai viață evenimentelor tale, să te bucuri de momente de vis, de fericire și de amintiri menite să rămână în sufletul tău pentru totdeauna. Hotel Coral, pentru evenimente de suflet!

Intrarea în Noul An trebuie să fie făcută cu zâmbetul pe buze.
Pentru Revelion ţi-am pregătit multe surprize, atmosfera fiind întreținută de formația Noroc Iași și Mitică Haidău.

Pentru cei care vor sa sarbatoreasca noaptea dintre ani in compania prietenilor, venim cu un meniu special creat pentru fiecare gust, ce cuprinde specialități culinare deosebite:

 

 

 

Gustare rece

  • Carpacio din piept de rată cu piure de mango și buchet de legume
  • Ruladă din mușchiuleț de porc cu fructe confiate pe pat de humus picant
  • Somon gravalax marinat în suc de sfeclă roșie cu icre roșii și negre
  • Cheesecake cu keleu de spanac
  • Măsline kalamata cu migdale deep fried
  • Ruladă de vită și curcan cu gorgonzola
  • Caprese cu reducție de busuioc
  • Crispy chips de parmezan

 

Felul 2

File de doradă cu vin alb sec și sos de unt cu lămâie garnisit cu varză de bruxelles și morcov baby

Felul 3

Antricot de vită și curcan cu sos de piper, cartofi gratinați cu brânză cedar și fasole verde condimentată

 Open Bar

Cafea, sucuri, apa plată, apă minerală

Vin, pălincă, Cremă de Whiskey, o sticlă de Whisky pe fiecare masă

 

Rezervările pot fi făcute la numărul de telefon: 0754 031 164.

Se apropie sfarsitul de an şi vrei sa le arati angajatilor tai cat de mult ii apreciezi? Organizeaza-le un Corporate Party de Craciun cu o tematica captivanta care va ajuta la sudarea legăturile dintre acestia.

Indiferent care este motivul pentru care doriti sa impartiti un cocktail cu cei din compania dumneavostra, locatia ideala este restaurantul Coral.  Situat chiar la intrarea in Iasi, vis a vis de Metro, intr-o zona linistita, locatia noastra reprezinta cea mai buna alegere pentru orice tip de petrecere intentionati sa organizati: petrecere de sfarsit de an sau Craciun, cocktail party.

Capacitatea restaurantului este suficient de generoasa incat poate sa acomodeze petreceri de pana la 250 de persoane si, in acelasi timp, suficient de intim incat sa va puteti bucura de atmosfera prietenoasa a propriilor colegi. Este foarte important sa alegi un spatiu potrivit numarului de participanti la petrecere, tocmai de aceea, la noi poti alege din cele 3 Sali amenajate: Grande, Mignon si Business Party.

Meniul abordat de restaurant este unul care poate impaca toate gusturile, oferindu-va atat preparate din bucataria traditionala, cat si din cea international. Pentru detalii legate de meniuri sau preturi va rugam sa ne contactati la telefon: 0754.031.164.

Va punem la dispozitie locatia, personalul, bautura, mancarea si toata experienta noastra pentru ca totul sa se desfasoare asa cum va doriti.

Stim ca fiecare firma are traditiile sale si suntem pregatiti sa va intampinam toate necesitatile culinare. Tot ce trebuie sa faceti e sa ne spuneti care va sunt dorintele si de restul ne vom ocupa noi!

Alegerea unei locații pentru nuntă spune multe despre personalitatea ta și a perechii tale. Fiecare om are pasiunile sale, iar acest lucru este reflectat de alegerea făcută. Amplasarea, decorațiunile și meniul vor alcătui un tot unitar care este menit să exprime anumite lucruri despre tine. Spre exemplu, firile mai liniștite și orientate către tradiție vor alege un loc aflat în natură, o construcție rustică, intimă, cu suficient spațiu exterior, poate, pentru o masă câmpenească. Ornamentația va fi inspirată din motivele tradiționale românești, fără a fi excesivă sau luxoasă. Bucatele, și ele, vor fi tradiționale, iar vinul de pe masă va fi autohton, simplu, poate chiar la carafă.

Persoanele pasionate de mediul urban și de progres vor face alegeri opuse. Localul pentru nuntă va fi elegant, minimalist, decorat cu aranjamente moderne, după ultimele trenduri. Pe mese, se vor regăsi preparate complicate, realizate de bucătari în ton cu vremurile. Muzica va fi și ea cel mai probabil electronică; acești oameni vor prefera să aibă un DJ în locul unei formații sau al unui taraf de lăutari. Atmosfera generală va fi una de club, spațiul interior fiind preferat celui exterior. Totul va arăta ca o petrecere classy, tendințele fiind respectate cu strictețe.

Indiferent care va fi alegerea ta în materie de nuntă și locație, cu siguranță că unii oameni se vor simți mai bine decât ceilalți. Important este ca evenimentul să fie despre tine, să te exprime, să le arate invitaților cum gândești și să se vadă că alegerea te face fericit. Este ziua în care tu ești în centrul atenției, așa că este important ca, în primul rând, totul să îți placă ție. Să împaci pe absolut toată lumea este cu atât mai puțin probabil, cu cât crește numărul invitaților. Sfatul nostru? Fii tu!

Cine a organizat o nuntă știe cât de complicată este alegerea tematicii, mai ales când vine vorba de culori. Toată lumea a văzut fotografii de nuntă, iar unele dintre ele arată ciudat, fără să îți dai seama, neapărat, de ce. Ei bine, fundalul contează foarte mult. Efectul vizual dat de aspectul locației alese poate să facă diferența dintre o nuntă reușită și un fiasco. Nu se observă la prima vedere, dar un restaurant decorat necorespunzător este foarte obositor pentru ochii invitaților și acest lucru are toate șansele să strice buna dispoziție a acestora. De aceea, este nevoie de o atenție sporită la detalii.

În primul rând, trebuie văzut ce anume NU se poate schimba. Nimeni nu va zugrăvi un restaurant cu o capacitate de 350 de locuri doar pentru o nuntă. Astfel, dacă pereții sunt deja vopsiți în albastru, ar fi o idee bună să eviți o nuntă roșie sau… mov. Galbenul sau albul se potrivesc mult mai bine cu decorul deja existent, iar senzația pe care o vor avea cei prezenți va fi plăcută. Asemenea combinație este relaxantă și, în același timp, veselă. Florile cu care ornezi sala, husele scaunelor, fețele de masă, toate vor trebui să aibă culori care se asortează bine între ele.

Vei crede că este nevoie de un designer pentru o asemenea alegere. Ei bine, se poate și fără. Omul are un simț estetic înnăscut, așa că poate să observe și singur care sunt combinațiile care dau bine și care sunt cele nepotrivite. Este mai ieftin să te uiți la pozele de nuntă pe care le vezi pe rețelele de socializare (și știm că sunt sute, mii de poze noi în fiecare zi în news feed-ul tău). Observă care te deranjează, care îți plac și inspiră-ți alegerea în mod rațional, în funcție de aceste senzații. Cu siguranță că totul va fi bine și invitații tăi vor fi plăcut impresionați!

Decizia pe care toți mirii trebuie să o ia ține de mărimea alaiului de invitați. Există două curente foarte puternice de opinie, atât în direcția unei nunți restrânse, doar cu oamenii cei mai apropiați, cât și pentru nunți ample, cu sute de invitați. Dar care sunt avantajele, dezavantajele și implicațiile fiecăreia dintre cele două variante? Pentru că și o nuntă mică, și una imensă au farmecul lor, dar și provocări unice pentru organizatori, pentru restaurantul ales și pentru persoanele care participă. Spațiul este doar una dintre problemele cu care urmează să te confrunți în drumul spre cea mai frumoasă zi din viața ta.

O nuntă restrânsă este foarte intimă și plăcută. Ai alături oameni pe care-i cunoști bine și care, cel mai sigur, se cunosc între ei. Distracția este garantată, iar numărul de gusturi de împăcat este la fel de mic. Poți să creezi o tematică mai puțin convențională, pentru că șansele să existe un grup conservator în alai este redusă. Vor veni doar cei care împart cu adevărat aceleași pasiuni cu tine, deci libertatea de alegere este practic infinită. Pe de altă parte, este posibil ca nunta să nu fie la fel de profitabilă precum te aștepți, iar găsitul unei locații destul de mici este dificil, pentru că majoritatea restaurantelor pentru nunți au capacități ridicate.

Pe de altă parte, o nuntă mare va aduna laolaltă oameni pe care, cel mai probabil, nici măcar tu nu îi cunoști prea bine, din fel de fel de medii socio-profesionale și cu tot felul de preferințe care trebuie satisfăcute. Libertatea de alegere este destul de limitată. În schimb, cu siguranță că vei aduna destul de mulți bani în urma unui asemenea eveniment, iar găsirea locației este mai mult decât facilă. Restaurantele se întrec în a avea capacități cât mai mari, unele putând adăposti chiar și 300 de oameni. Vei putea da mâna cu toți? Probabil că nu. Dar vei putea să începi o viață pe picior mare după asemenea nuntă.

Rezervari: 0754.031.164 | 0766.188.244