camere HOTEL CORALCand vorbim despre generatia din ziua de astazi observam ca aceasta cauta experiente speciale, nu vor doar sa fie serviti ci vor sa fie o parte din aceasta. Nu conteaza cat este de bun semnalul Wi-Fi sau cate piese electrice sunt intr-o camera, clientii unui hotel vor sa se simta cat mai bine si ce este mai important, vor sa se simta ca in familie.

Fie ca este vorba de Hotelul Coral sau de orice alt hotel, acestea trebuie sa detina un seif electronic si lenjerii de pat cat mai elegante pentru a atrage clasa business, iar fiecare camera trebuie sa aiba un decor placut care sa te ajute sa te relaxezi.

Sa fii tratat ca un oaspete, nu ca un client: ce poate fi mai frumos decat sa intri intr-un hotel in care esti primit cu zambetul pe buze si cu angajati care asteapta sa te ajute cu bagajul sau alte lucruri marunte cum ar fi sa iti arate camera unde esti cazat.

Flexibilitate in cazare si decazare. Uneori trebuie sa prinzi masina sau avinonul la o anumita ora si astfel hotelul trebuie sa incalce regula care spune “decazarea se face dupa ora x” si astfel trebuie sa le permita clientilor cazati in camera sa plece mai devreme. De asemenea un atu il reprezinta si faptul ca are grija de bagajul tau pana te intorci de la o intalnire intr-o zi ploioasa. La Hotel Coral, clientul este cel mai important si mereu isi va aduce aminte de el.

Alte avantaje ale Hotelului Coral: dispune de un restaurant propriu, de 2 sali de de evenimente si o sala de conferinte.

 Chiar daca ne place sa comunicam sau nu pe Facebook, Twitter si alte retele de socializare, trebuie sa avem in vedere faptul ca un hotel denota mai multa incredere atunci cand are o prezenta activa si pe aceste retele de social-media. Tinand cont de faptul ca majoritatea persoanelor verifica macar o data pe zi contul de Facebook, prezenta hotelului pe aceasta pagina ajuta la cresterea cunoasterii acestuia de cat mai multe persoane.

De asemenea, trebuie sa ai in vedere faptul ca, daca ai ales hotelul si te cazezi printr-un site intermediar acest lucru poate conduce la o imposibilitate in anularea rezervarii si poate determina o blocare a camerei respective. In schimb, daca vorbesti direct la hotelul pe care l-ai ales, personalul acestuia va putea sa te ajute mai usor in schimbarea camerei, a datei sau chiar anularea rezervarii deoarece acestea nu mai depind de o terta parte implicata in procesul de rezervare a unei camere.

Pe langa acestea, daca rezervi camera direct de la hotel, poti beneficia de o reducere din costul total al sejurului, in cazul in care ceva nu merge cum ai planuit sau nu reusesti sa anulezi rezervarea. Un alt avantaj al faptului ca iti rezervi o camera direct de la hotel ar fi acela ca poti beneficia de pachete create special pentru tine, cum ar fi un mic dejun gratuit.

Speram ca ti-am fost de ajutor cu acest articol iar daca vrei sa iti rezervi o camera sau o sala de evenimente contacteaza-ne. Mai multe detalii gasesti si in pagina de contact.

Rezervari: 0754.031.164 | 0766.188.244